poniedziałek, 16 lutego 2015

Etui na dysk z haftem ręcznym maszynowym

Chociaż mąż prosił mnie o etui na dysk już dawno temu, to długo zwlekałam z uszyciem, bo nie miałam pomysłu na zapięcie - żeby ładnie wyglądało od zewnątrz (przyszycie rzepu było by widoczne) i nie groziło zadrapaniem dysku (np. przez blaszki mocujące magnesu).

W końcu przyszedł do głowy pomysł z gumką - jakże praktyczne rozwiązanie - wygodne w użyciu i łatwe w uszyciu :) 

Nie chciałam aby pokrowiec był całkiem prosty i zdecydowałam się na haft, trochę dziwnie to brzmi ale - ręczny maszynowy. Użyłam maszyny, stopki do pikowania i własnych rąk :)

Jestem bardzo zadowolona z efektu i nie spodziewałam się, że mam taką hafciarkę w domu.





3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te Twoje filcowe wyroby. I widzę, że poszerzasz gamę, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Janomka też ostatnio robi za hafciarkę :)
    Etui super, filc jest idealny na takie projekty. Nie ma z nim zbyt dużo pracy, dobrze chroni elektronikę i dobrze wygląda. Zwłaszcza z takim fajnym haftem :) Wygląda jak z hafciarki - zdolna z ciebie bestyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się nazwa" ręczny maszynowy" Pokrowiec wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

"Pozostawić coś po sobie,
Zapewniając dalszy byt.
By cię wiecznie pamiętano,
By nie mówił ktoś żeś tylko był."