niedziela, 30 marca 2014

POKROWIEC na overlocka - VI wspólne szycie (Warszawa Szyje)

Warszawa szyje po raz szósty, ja natomiast razem z nią po raz pierwszy. Pomysł na uszycie pokrowca na maszynę/owerloka od razu mi się spodobał, bo mój nowy nabytek stoi nagi i się kurzy. Zanim sama zdecydowałabym się na uszycie pokrowca minęły by miesiące (jak nie lata), tak więc motywacja w postaci wspólnego szycia bardzo mi się przydała.

Całość jak nigdy wszystko sobie przemyślałam, ba! nawet rozrysowałam co było trafionym pomysłem, ponieważ wszystko idealnie do siebie pasowało i nic nie trzeba było przerabiać w trakcie.

Wnętrze pokrowca posiada podszewkę uszytą z tzw. tkaniny wsypowej (używanej do puchowych poduszek) stwierdziłam, że będzie się nadawać bowiem usztywni całość.
Warstwa wierzchnia to len i kolorowa bawełna. Na górze zakładka, żeby można było przenieść sprzęt bez zdejmowania pokrowca.









10 komentarzy:

  1. Świetny! Zwłaszcza aplikacja mi się podoba :)
    Mam sztywny, plastikowy, który był w zestawie razem z maszyną, ale przydałby mi się też taki miękki z zasłoniętą górą, bo jednak przez otwór na uchwyt sprzęt jednak się trochę kurzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz nakładać go na plastikowy to może coś tego typu?: http://djiqd110ru30i.cloudfront.net/upload/32312/project/81719/full_9130_81719_SewingMachineCover_1.jpg

      Usuń
    2. Dzięki! Świetny pomysł i zdecydowanie mniej roboty :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny, aplikacja pierwsza klasa:) U mnie ower kurzy się od szycia, jak sobie stoi i nic się nie dzieje to jest aż podejrzanie czysty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, podczas szycia kurzy się niemiłosiernie, ale na taki kurz to aż miło popatrzeć :D

      Usuń
  3. Bardzo udany! Słodka jest ta aplikacja z maszyną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokrowiec super, a aplikacja faktycznie fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aplikacja śliczna, cały pokrowiec bardzo zgrabny
    ładnie dobrane tkaniny
    i spełnia swoją funkcję :))
    pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wyszedł, podoba mi się pomysł z zakładką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to dziwnie brzmi w odniesieniu do pokrowca, ale wygląda elegancko. Tak jak pisały dziewczyny- ładnie dobrane tkaniny, a aplikacja jest ujmująca.

    OdpowiedzUsuń

"Pozostawić coś po sobie,
Zapewniając dalszy byt.
By cię wiecznie pamiętano,
By nie mówił ktoś żeś tylko był."