piątek, 5 kwietnia 2013

Liebster Blog i kołnierzyk


Zaraz minie miesiąc od momentu jak dostałam wyróżnienie od  Kasi - za co bardzo jej dziękuję :) 
Wstyd mi, że tak zwlekałam więc szybko odpowiadam na pytania :)


Co lubisz najbardziej szyć? 
Wszystko, z czym nie ma większych problemów.

Jak nauczyłaś się szyć?
Kiedyś podglądałam mamę podczas szycia- wtedy załapałam podstawy, a teraz jak chęć na szycie powróciła –uczę się z tutoriali internetowych, książek, gazet itp.

Co najbardziej irytuje cię w szyciu? 
Zrywanie się górnej nici
i szycie bez nici w bębenku - czasami zdarza mi się nie zauważyć, że się skończyła i tak 
sobie szyję i szyję... a później zdziwienie, że się nie zszyło :D

Jaka jest twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
Ostatnio – „przyszła wiosna?”

Psy, czy koty?
Koty

Czy lubisz czytać książki? 
Lubię, ale brakuje mi na to czasu - wolę coś uszyć :D

Czego nie lubisz robić? 
Zmywać naczyń

Grasz w jakieś gry komputerowe? 
Od czasu do czasu włączę Happyland Adventures :)

Gdzie lubisz jeździć na wakacje?
tam gdzie cicho i spokojnie

Zimno czy ciepło?
ciepło

Twoje ulubione danie?
Makaron ze szpinakiem, fetą i orzechami

Pozwolę sobie nie nominować dalej. 



Kołnierzyk do bluzki z poprzedniego posta:

Na brzegach trochę przebija się wnętrze kołnierzyka mimo, że starałam się delikatnie prasować i przez ściereczkę :/






4 komentarze:

  1. Fajnie z kołnierzykiem :)Nie no ja też muszę w końcu uszyć sobie kołnierzyk, wszystkim szyję tylko nie sobie :( Oj ja też nie lubię zmywać ! zawsze wkręcam w to moją córkę :D ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. kolnierzyk jak kropka nad i sliczny!!Pozdrowienia i zapraszam do ogladniecia moich wysilkow a wszywanie poszewki nie jest trudne, wiem bo jestem samoukiem i tez tylko podpatrywalam.Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyk świetnie wygląda na tej bluzeczce. Chyba też sobie cos podobnego uszyję... jak dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń

"Pozostawić coś po sobie,
Zapewniając dalszy byt.
By cię wiecznie pamiętano,
By nie mówił ktoś żeś tylko był."