piątek, 8 sierpnia 2014

Stara nowa teczka

Co zrobić ze starą, brzydką teczką? Obszyć i mieć nową, ładną teczkę ;) 
Wraz z dzieckiem pojawiło się sporo nowych dokumentów i z pewnością będzie ich przybywać, a ponieważ lubię mieć w papierach porządek potrzebowałam teczki. Właściwie to ją miałam- ale starą i zniszczoną, a że maluszek śpi jak aniołek /odpukać/ to znalazłam chwilę aby ją obszyć i mam teraz nową, ładną i oryginalną teczkę. 


W środku kieszonka na ważniejsze dokumenty. 


Zamykana jest na gumkę - dziurki zrobiłam napownicą i nabiłam oczka. 



Nie bardzo to widać na zdjęciu ale aplikacje są wypukłe.


Przed:


22 komentarze:

  1. pozazdrościć dzidziusia i oby tak dalej;-)dzięki temu ma oryginalną teczkę na swoje dokumenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i w razie potrzeby mąż nie będzie miał problemu ze znalezieniem właściwej teczki ;)

      Usuń
    2. Dzidziusia jak dzdziusia, ale dzidziusiowi pozazdrościć matki :D

      Usuń
  2. Super pomysł. I świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Dobrze, że Staś grzecznie śpi to będzie miał więvej takich cudeniek :) buźka dla Małego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł!! Śliczna teczka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie obszyte te literki :) I w ogóle cała robi wrażenie, aż nie chce się wierzyć, że była taką zwykłą papierową nijaką teczką :) Precyzja aż miło się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no i na pewno dużo bardziej trwała niż w poprzedniej wersji

      Usuń
  7. genialne! nie miałam pojęcia że można wyczarować tak piękną rzecz z tak brzydkiej. Z chęcią skorzystam kiedyś z twojego pomysłu! przyjemne dla oka i funkcjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota. Ciężko uwierzyć, że teczka wyglądała wcześniej tak zwyczajnie, nieciekawie.
    Wszystkiego dobrego dla Stasia i jego rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !! Zazdroszczę napownicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwykła teczka... a jednak Tobie wyszło z niej takie cudo :) Wspaniale to wszystko obmyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna teczka. tak gustownie zrobiona... śliczny napis, a te obrazki są takie słodkie... żeby starą teczkę zamienić na takie cudo to naprawdę trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pomysłu, jestem pod wrażeniem, tym bardziej spiorunowanym przez zdjęcie "przed"! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła obłędnie! Podziwiam tym bardziej, że nie chciałoby mi się - próbowałam kiedyś obszywać takie rzeczy, ale to jakoś nie moje takie. Natomiast tobie wyszło świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń

"Pozostawić coś po sobie,
Zapewniając dalszy byt.
By cię wiecznie pamiętano,
By nie mówił ktoś żeś tylko był."