wtorek, 27 maja 2014

Koszula nocna

Znowu będę dzisiaj narzekać, na odzież ciążową! Ktoś oglądał dostępne np. na allegro koszule nocne dla kobiet w ciąży? MA SA KRA, zdecydowana większość jest z motywami z bajek (WTF?), w cukierkowym różu, w 'urocze' kwiatki albo co gorsza w babciny wzorek. Czegoś takiego to ja nie założę.

Odkryłam ostatnio w swojej okolicy secondhand z cenami jak na Warszawę bardzo przystępnymi (19zł/kg) i do tego można znaleźć całkiem dobre jakościowo na przykład koszulki męskie. Znalazłam akurat dwie dość wąskie, długie i elastyczne - w sam raz na mnie (boziu jak ten brzuch szybko rośnie). Oczywiście w ramionach były za szerokie, ale od czego ma się zapasy dzianin. Ciachnęłam koszulkę na wysokości pach, na dzianinie ściągaczowej odrysowałam jedną z ulubionych bluzek, zrobiłam rozcięcie z przodu, zamontowałam napki, przyszyłam ową koszulkę i voilà - koszula której nie jest mi wstyd założyć gotowa.


koszula nocna, koszula ciążowa, piżama ciążowa, odzież ciążowa




12 komentarzy:

  1. Producenci myślą zapewne, że kobietom w ciąży hormony rzucają się na mózg do tego stopnia, że dziecinnieją ;) Owszem, hormony rzucają się na mózg [nigdy nie zapomnę jak rozryczałam się ze wzruszenia podczas oglądania reklamy vizira]...], ale może nie aż tak ;P Koszulka wyszła bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła bardzo ładnie. Przyda ci się także po rozwiązaniu, bo jak widzę zamontowałaś napki w strategicznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, ładnie wygląda ta zieleń przy dekolcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super :) Sama bym taką nosiła. Chyba mnie zmotywowałaś do przeróbki koszulek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha uśmiałam się z pierwszego akapitu! A koszulę uszyłaś sobie pierwszorzędną! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszła Tobie ta koszula, prawie sukienka... myślę, że to co napisałaś o dostępności przystępnych i w miarę NORMALNYCH koszul nocnych dla ciężarnych, to zdecydowanie prawda, też miałam podobne przejścia... tylko mi udało się wreszcie coś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, kobieta o zmienionych gabarytach też chce ładnie/seksownie/elegancko/współcześnie wyglądać, ale producentów, którzy oferują coś znośnego, nie jest wielu, target też mimo wszystko nie największy - stąd mogą sobie krzyczeć ceny z kosmosu. Ciekawe, kiedy sieciówki zaczną pomału rozszerzać asortyment o garderobę ciążową.
    W każdym razie sukienka - pardon! koszula ;-) - bardzo mi się podoba - i połączenie kolorów, i białe napy na zielonym groszku, i pomysł recyclingowy. Jest wiosennie apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak wyżej- prawie jak sukienka :) Super jest :) i rozpinane z przodu, także do karmienia w sam raz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, dokładnie tak! miałam ten sam problem !!!!! i tez pomyślałam co Katya o co chodzi ? naparwde kobiety chcą w tym chodzić?! dla kogo te zdzecinniałe koszule?
    w końcu pod długich poszukiwaniach znalazłam , kupiłam , była wtedy zima więc z długim rękawem ... był to bardzo zły wybór na salach z dziećmi jest ukrop i raczej się nie wietrzy, myślałam że się w niej udusze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka super:) zgadzam się w 1000% że koszule dla matek to jakaś totalna dziecięca masakra! pamiętaj jak wysłałąm męża żeby zjeździł 5okolicznych miast w poszukiwania GŁADKIEJ JEDNOKOLOROWEJ koszuli:) i znalazł:) kupił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bieliznę nocną, podobnie jak moja mama. Na jej urodziny w czerwcu kupiłam jej piękny zestaw bielizny w sklepie Gaia Mówiła, że jest z niego bardzo zadowolona. Prezentuje się bardzo ładnie, a przy tym jest wygodna i nie krępuje ruchów! Sobie chyba także zamówię coś z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam podobną, mam nawet kilka koszul nocnych. Na stronie https://fashion4.pl można znaleźć tego typu propozycje, także i elegancką bieliznę.

    OdpowiedzUsuń

"Pozostawić coś po sobie,
Zapewniając dalszy byt.
By cię wiecznie pamiętano,
By nie mówił ktoś żeś tylko był."